Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Zobacz, czym wyróżnia się dobra firma SEO na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż dziś obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić rzetelną agencję SEO? Warto posłuchać wskazówek profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Google podpowiada, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO

Nie da się ukryć, iż cała branża usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i bezustannie rozkwita praktycznie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania licznych opcji, jak np. Baidu, Yandex lub Rambler, wciąż kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w sieci, musi zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, zazwyczaj nie jest to możliwe bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś nowym, i opublikowało krótki film o tym, jak znaleźć dobrą agencję SEO.

Cechy solidnej firmy SEO według Google

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób tłumaczy, jak zidentyfikować solidną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych działań, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony i cykliczne raporty,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak działa branża klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją.

Pracownica firmy Google podkreśla również, że rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym wymierne efekty przeważnie po paru miesiącach pracy.