W biznesie ważna jest reklama – zlecaj kampanie agencji marketingowej
Akcje marketingowe powinny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy wytwórcą, właścicielem sklepu czy usługodawcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na organizację i opłacanie własnych działów ds. marketingu, tymczasem niewielkie biznesy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, na ogół szukają wsparcia u agencji reklamowych.
W jakich działaniach pomoże Ci agencja reklamowa?
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami wspaniale orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, obwoluty czy wizytówki), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono odpowiednio użyte na etapie tworzenia materiałów reklamowych – folderów, stoisk targowych, billboardów bądź plakatów. Agencja reklamowa napisze też atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę www firmy, a także zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram i Facebook.
Do których podmiotów adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu zajmującego się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w organizacji konferencji, targów bądź spotkań z klientami, które zazwyczaj wymagają wielopoziomowego planowania, takie zadania można zlecić agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zżytego ze sobą oraz wykwalifikowanego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego grona kompetentnych specjalistów. Umożliwi to delegowanie wszelkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.
Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]