Gadżety dla biegacza – prezent dla uczestników z logo organizatora
Bieganie stało się w ostatnich latach preferowaną aktywnością ogromnej liczby Polaków. To sport, który można praktykować w dowolnym miejscu, bo nawet w dużych miastach znajdą się deptaki oraz spore tereny zielone, gdzie można biegać. A co kluczowe – bieganie nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. Wystarczą zaledwie oddychający t-shirt, porządne obuwie i trochę samozaparcia.
Zestawy gadżetów dla biegacza – nie tylko numery startowe i t-shirty
Nawet w małych miejscowościach co roku odbywają się półmaratony, w których partycypują zarówno profesjonaliści, jak i miłośnicy tego sportu. Wpisanie się na taką imprezę sportową nierzadko wiąże się z kilkunasto złotową opłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu biegacze dostają również nieco gadżetów. Bazą takiego pakietu gadżetów zwykle jest numer startowy,oddychająca koszulka , rzadziej napój izotoniczny. Jednak coraz częściej sponsorzy imprez biegowych dołączają do nich inne gadżety dla biegacza. Na bardziej głośnych wydarzeniach sportowych są to być m.in. pas sportowy na biodra, czyli popularna nerka, nieduży ręcznik do wytarcia potu czy też opaska do biegania na ramię, w której można trzymać telefon albo klucze. Zawodnicy bardzo cenią sobie takie pakiety gadżetów, gdyż nawet jeśli nie wywalczą w zawodach wysokiej pozycji, to t-shirt z nazwą imprezy będzie stanowić fizyczną pamiątkę z udziału w biegu. Co istotne, jest to pamiątka użyteczna, którą sportowiec może ubierać w czasie dalszych treningów.
Gadżety dla biegacza – umieść na nich logo patrona
Duże i mniejsze eventy sportowe raczej nie poradzą sobie bez wsparcia sponsorów ponoszących gros kosztów ich przygotowania. Tradycyjnie logo organizatorów oraz patronów biegów umieszcza się nie tylko na plakatach czy billboardach reklamujących imprezę, ale też i na gadżetach wręczanych uczestnikom. Zależnie od rodzaju surowca czy tkaniny, z którego wykonane zostały gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logotypu sponsorów wykorzystywane są różne techniki nadruku. W przypadku koszulek jest to zwykle sitodruk, który zapewnia dużą żywotność grafiki.