custom publishing

Custom Publishing

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Custom publishing wiąże się z całościowym podejściem do projektów wydawnictw. Zwykle wiąże się to z projektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu custom publishing zaliczają się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi różnego rodzaju,
  • książki,

Co można zyskać stawiając na custom publishing?

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • zwiększanie lojalności,
  • wzmacnianie wizerunku firmy,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]