Custom Publishing
Custom publishing jest to narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Custom publishing wiąże się z całościowym podejściem do projektów wydawnictw. Zwykle wiąże się to z projektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing – jak wygląda w praktyce?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu custom publishing zaliczają się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi różnego rodzaju,
- książki,
Co można zyskać stawiając na custom publishing?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- zwiększanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku firmy,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]